Klachtenregeling
Wij doen onze uiterste best om je ervaring met The Fable Kids naar wens te laten verlopen. Wist je dat klanten ons beoordelen met een 4,4 van 5 sterren? Toch kan het voorkomen dat er iets niet gaat zoals verwacht. Wellicht is er iets mis met je bestelling of kom je er niet uit met onze klantenservice. We vinden dit heel vervelend en willen er alles aan doen om jou als klant blij te maken. Dat betekent dat we graag met je in gesprek gaan als je ontevreden bent.
Ik heb een klacht, wat nu?
Meld je klacht bij ons. Dit kan via klantenservice@thefablekids.nl, ons contactformulier of via onze chatbox. We nemen jouw klacht erg serieus en je kunt binnen 48 uur (op werkdagen) een inhoudelijke reactie van ons verwachten. We doen ons best om een passende oplossing te vinden om jouw weer blij te maken.
Heb je een klacht over een product? Dan vragen wij je om een foto mee te sturen zodat we je klacht zo goed mogelijk in behandeling kunnen nemen.
Ben je niet tevreden met de afhandeling van jouw klacht en kom je er niet uit met onze klantenservice? Dan is het mogelijk om jouw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Ook is het mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie.